2.12.10

Seltsiks TL1000R-le

Stiilinäide Hiina Rahvavabariigi toodangu ainetel. Väidetavalt oli 200 cm3 Qingqi kiirus tol hetkel 60 km/h ringis:
 
Siin pole enam samuti mitte midagi remontida, vigastatud detailid tuleb lihtsalt välja vahetada - kolb, silindripea, klapid. Lisaks vajab metallisaastast puhastamist kogu karter. Võimalik, et keps on kõver. "Totalschaden", ütleb sakslane sellise asja peale. Miks nii juhtub? Suurtel pööretel klapid ei sulgu (nõrgad klapivedrud), halvasti paigaldatud või lahti põrunud lukustuspoolkuud... Omaniku jutu järgi vahetati mõnisada km varem klapid välja, kuid sellest alates olla mootor "klõbisenud". Seega - alati tasub "klõbinale" esimesel võimalusel reageerida, sest "raginale-kolinale" reageerib juba rahakott ja miinusmärgiga.

No comments:

Post a Comment